Jakab Juli

"Még kicsit Mohai Tamás karaktere is meglepődött, amikor anyaszült meztelenül kiléptél a zuhany alól a filmben. Mennyire volt ez nehéz ügy?

Van ez a sablonos, de helytálló válasz erre, hogy ha úgy érzed, hogy van helye a meztelenségnek a filmben, és nem öncélú, akkor nincs vele gond. Amúgy sincs bajom a meztelenséggel, szerintem az emberek sokkal kevesebbet meztelenek, mint amennyit kellene. Én szeretek pucéran mászkálni otthon, szerintem ez természetes dolog. Ebben a filmben nem volt igazi szexjelenet például, de arról is azt gondolom, hogy ha van, akkor az tűnjön igazinak, és ne a szereplők könyökhajlatát világítsa meg a gyertyafény lágyan. Ott, akkor egyáltalán nem éreztem magam rosszul, ellenben pár napja elmentem moziban, ahol lement a film előtt a trailer - na ettől annyira zavarba jöttem, hogy lehajtott fejjel pislogtam a vászonra. Szóval a díszbemutatón például biztosan zavarban leszek a mellemtől."

Origo: Biztosan zavarban leszek a mellemtől

 

Címkék: film, magyar, jakab juli