Kerekes Vica

- Számomra a meztelenkedés, vagy az, hogy megmutatom a csupasz mellemet, ugyanolyan feladat, mint a többi. Ebből óriási dolgot csinálnak itt Magyarországon. Ha valaki megmutatja a mellét, az a baj, ha nem mutatja meg, akkor meg az a baj. Én ezt nem értem. Ha helye van, akkor helye van. Ebben a történetben a szexjelenet egyfajta kiteljesedés, az orgazmus a nagy csúcspont. Maya kiordít magából mindent, és megtalálja a megoldást a múltbéli problémákra, úgyhogy ez egyfajta megszabadulás is számára.

- Szürreális élmény, amikor Mácsai Pál harapdálja a melledet?

- Egy régóta dédelgetett álmom vált valóra ezzel. Mármint nem a mellharapdálással, hanem, hogy együtt játszhattam vele. Mondtam is neki, hogy amikor tizenéves voltam, üldögéltem a kis városkámban, Füleken a tévé előtt és láttam őt szavalni, és igen-igen tetszett nekem. Aztán évek teltek el, és a kollégámmá vált egy film erejéig. De abban a pillanatban, amire rákérdeztél, minden megszűnt, és erre már nem is gondoltam. Amikor azt mondják, hogy felvétel, akkor nem Vicaként gondolkodom. Az egy annyira más hely, és egy annyira intim hely.

origo.hu: Kerekes Vica: A meztelenkedés ugyanolyan feladat, mint a többi